ZAČNIME MYSLIEŤ VO VEĽKOM

 

D. Krajcer chce pre kraj novú oddychovú zónu na Dunaji

  Daniel Krajcer chce v hlavnom meste vybudovať NOVÉ LIDO - športovú a oddychovú zónu na Dunaji. Nový vodný svet by mal stáť na petržalskej strane Dunaja oproti nákupnému centru Eurovea na mieste, kde stálo niekdajšie bratislavské LIDO - známe mestské kúpalisko minulého storočia. "Je na čase, aby ľudia na vlastnej koži pocítili, že župa dokáže pre nich niečo vybudovať. Že vedenie kraja nie je len pasívnym údržbárom, ale je schopné aktívne sa podieľať na veľkých projektoch. Urobím všetko pre to, aby nové bratislavské LIDO bolo jedným z nich" - vyhlásil kandidát hnutia NOVA na bratislavského župana. Jeho volebný program s názvom ZAČNIME MYSLIEŤ VO VEĽKOM tvoria tri piliere:
  1. doprava,
  2. história a turizmus,
  3. relax.
Kvalita ciest v Bratislavskom kraji a dopravná situácia sa za uplynulé roky len zhoršovali. Navyše čas trávený cestovaním do práce a domov sa neustále predlžujú. "BSK míňa na vlastnú propagáciu takmer toľko peňazí, ako mesto Bratislava na opravy výtlkov. Treba nanovo nastaviť priority a presvedčiť kraj, mestá a obce, aby konečne začali  spolupracovať a nebáli sa podeliť v záujme občanov“ – navrhuje D. Krajcer. Pre zjednodušenie dopravy chce vybudovať univerzálnu koľajovú dopravu: prepojenie železničných a električkových tratí. Cesty medzi Dunajskou Lužnou a Bratislavou plánuje odbremeniť spustením riečnej dopravy. "Tento typ prepravy obyvateľov je vo svetových veľkomestách úplne samozrejmý. Veľká časť Bratislavského kraja leží pri Dunaji. Je hriech to nevyužiť" - myslí si podpredseda hnutia Nová väčšina - Dohoda Daniel Krajcer. Ako župan chce pokračovať aj v úspešnom projekte obnovy slovenských hradov s pomocou nezamestnaných, ktorý naštartoval ešte ako minister kultúry. Aj v Bratislavskom kraji je niekoľko pamiatok, ktoré potrebujú rekonštrukciu. Väčšina z nich sa spája s rodom Pálffyovcov, ktorý dal Bratislave v jej dejinách najviac županov. Plánuje tiež prepojiť sieť pamiatok a kultúrnych miest so zážitkovou turistikou (vínne a kulinárske destinácie) prostredníctvom jednotnej marketingovej značky. "Tento región je siedmy najbohatší v Európskej únii. Ale doteraz to boli len štatistické čísla. Chcem prispieť k tomu, aby sa tie čísla konečne priblížili realite. Aby sme začali myslieť vo veľkom" - uzavrel Daniel Krajcer. Program ZAČNIME MYSLIEŤ VO VEĽKOM* vznikal dva mesiace. Spolupracovali na ňom nielen najlepší odborníci hnutia Nová väčšina - Dohoda , ale aj nestraníci.         *Podrobný volebný program nájdete na www.krajcerzupanom.sk