Plánovaný nákup reklamných a marketingových služieb za 4,76 milióna eur v štátnej lotériovej spoločnosti TIPOS zaváňa ďalším plytvaním peniazmi daňových poplatníkov. Oprávnené pochybnosti vyvolávajú: 1; podmienky tendra - ktoré bude schopný splniť iba obmedzený okruh uchádzačov; 2; celková suma určená pre víťaza. Plánovaných 4 760 000,- EUR (143 400 000,- SKK) prekračuje napríklad sumu, ktorú štát zaplatil za kampaň pri prechode z koruny na euro. Víťazná spoločnosť vtedy dostala 134 500 000,- korún. Výrazne lacnejšia bola napríklad aj štátom platená kampaň pri zavedení druhého dôchodkového piliera. Úspešná agentúra predložila ponuku za 1 416 000,- korún. "Čo môže stáť viac peňazí, ako kampaň pri zavedení eura? Chystá snáď vláda R. Fica znovuzavedenie koruny? Alebo ide o ďalší predražený tender pre spriaznené podnikateľské skupiny?" - pýta sa podpredseda Novej väčšiny Gábor Grendel. Hnutie Nová väčšina vyzýva Úrad pre verejné obstarávanie, aby vykonal kontrolu tohto tendra v spoločnosti TIPOS.